יום רביעי, 30 במאי 2007

כנס קידום אתרים

ב-20 ביוני 2007, במלון טל בתל אביב, ייערך כנס קידום אתרים ראשון בישראל, שמטרתו להפגיש בין אנשים העוסקים בקידום אתרים, שיווק באינטרנט ובניית אתרים. כנס קידום אתרים יאפשר לפגוש, להכיר ולשוחח עם אנשי קידום האתרים - מקדמי האתרים. אם עד כה רק דיברתם בטלפון עם מקדמי אתרים אחרים, כעת תוכלו להצמיד פרצוף לשם.

הסיבה לעריכת הכנס - לעודד את שיתוף הפעולה והעזרה ההדדית שכה חסרים בתחום זה. צריך להוציא מהראש את הרעיון שהדרך הנכונה לשווק באינטרנט היא לפעול לבד ולדרוס את המתחרים. אפשר להשיג הרבה יותר באמצעות החלפה הדדית של ידע, קישורים, וכרטיסי ביקור.

כנס קידום אתרים זה יהיה הראשון מני רבים, ושלאחריו יבואו כנסים תקופתיים, עם מרצים/ות שונים/ות, והרצאות בנושאים שונים. לכנס קידום אתרים זה ניסינו לארגן מרצים בולטים שירצו על אספקטים מגוונים ושונים בקידום אתרים ושיווקם.

המרצים הם:

  • רוני הורוביץ – האיש מאחורי מערכת רב-מסר, וכותב של ספרים בתחום השיווק באינטרנט.
  • יניב מיכאלי מחברת , Netwise, שאחראים בין היתר על שימושיות אתרי הממשלה.
  • ערן שצמן מחברת Daronet, החברה הגדולה בישראל לבניית אתרים.
  • אורן שץ – מנכ"ל חברת קידום אתרים SEO ישראל , והבוס שלי. אני יכול להעיד מישיבות הצוות אצלנו שאורן מעביר הרצאות מעשירות ומרתקות בנושא קידום אתרים.

ההרצאות יסקרו מגוון של נושאים עדכניים בתחום, ביניהם:

  1. איך גוגל עובד? אלגוריתמים ופטנטים ישנים וחדשים של גוגל.
  2. שימושיות של אתרי אינטרנט. איך תכנון ממשק, עיצוב גרפי ותוכן משפיעים על חווית המשתמש? איך משלבים בצורה אופטימלית בין תכנון, עיצוב וכתיבה.
  3. בניית אתרים בעלי קונספט וחזון שיווקי שונים. כיצד ניתן להפוך אתר לאתר מוכר.
  4. שיפור יחס ההמרה של אתר אינטרנט.

כנס קידום אתרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.