יום שבת, 5 בינואר 2008

מיליון שקל בשנה מהאינטרנט

משתמש חדש שהגיע לפורום קידום אתרים קורא לעצמו "המיליונר בפיג'מה" והוא מצהיר שהוא מתכוון לעשות מיליון ש"ח בשנה מהאינטרנט, "המיליונר בפיג'מה" פתח בלוג כשמו בכתובת pjs.co.il שבוא הוא יפרסם את מהלך העניינים כולל פרסום הסכומים בכל חודש וחודש.

כך הציג את עצמו "המיליונר בפיג'מה" בפורום K קידום אתרים:

"שלום לכולם אני המיליונר בפיג'מה,

כתבתי את ההודעה הזו ואנשים הביאו לתשומת ליבי שלא הצגתי את עצמי. צודקים, זה חוסר נימוס מבחינתי אז הנה אני מציג את עצמי.

כמו שאמרתי אני "המיליונר בפיג'מה", חדיי העין מבינינו יבחינו כי זה לא הגיוני שזו שמי האמיתי .
אני מעדיף בשלב הזה להשאר אנונימי וזה בגלל הבלוג שאני כותב על שיווק באינטרנט, וכל מיני נושאים נלווים. אני אפרט על הבלוג עוד מעט, אבל קודם קצת יותר מידע עליי.

אני בן 22, חייל משוחרר. יצא לי להתעסק קצת עם שיווק באינטרנט, ebay, שיווק תכניות שותפים, קידום אתרים ושיווק במדיות חברתיות. אני אפילו יכול להגיד שאני לא רע בכלל בקידום אתרים.
בתקופת הצבא ואפילו קצת לפני יצא לי להתעסק קצת בתחומים שציינתי קודם, והצלחתי להגיע להכנסות של בין 100$-600$ בחודש (אחלה משכורת לחייל ), אבל התפזרתי לכל מיני כיוונים ולא הצלחתי באמת להתמקצע בתחום כמו שרציתי. לאחר מכן כמו רבים וטובים התייאשתי ופשוט הפסקתי להתעסק עם זה וכרגע אני מתחיל שוב הכל מ-0$.

לאחר השחרור וחיפוש עצמי שערך מעט זמן הגעתי למסקנה שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים ופתחתי (ב1.1.08) את הבלוג - המיליונר בפיג'מה, ששם שמתי לעצמי מטרה להרוויח 1,000,000 ש"ח עד ה-31.12.08 או עד יום העצמאות ה-61 של מדינת ישראל (רק בגלל שזה יום העצמאות), עוד לא החלטתי... שמתי לעצמי מטרה לדווח בבלוג כל פיפס קטן שאני לומד וכל פיפס קטן שאני עושה. התקציב שהקצבתי לפרוייקט ה-"קטן" הזה, זה הפיקדון שחרור שלי - 16,872 ש"ח, כסף שלרוב חיילים משוחררים משקיעים בלימודים.

אני מניח שרב האנשים שיקראו את הפסקה הקודמת יגחכו, וישאלו את עצמם "באיזה סרט הוא חי?", אני יכול להגיד לכם שמאז שפתחתי את הבלוג, למרות שעברו יומיים, אני חיי בסרט הוליוודי ששווה חמישה פסלוני אוסקר. אני מעדיף להסתכל על זה בצורה מאוד אופטימית בלי להכנס בכלל לפסימיות. אני בנאדם אופטימי

אני חושב שאתם, כמו עוד שלושה פורומים באנגלית תהיו לי לגורויים ומקום לחלוק איתו את מחשבותיי ומסקנותיי מניסויים שאני אערוך.

אגב, אוליי זה ייחשב קצת כספאם, או תחנונים, אם כן אז תודיעו לי ואני אמחק את השורה הבאה, אבל אני אומר את זה באמת מכל הלב:
אני אשמח אם תקראו בבלוג שלי מידי פעם - http://www.pjs.co.il ;)"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.